اهواز؛

آیین سالروز شهادت دکتر چمران در دهلاویه برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند بزرگ شهید دکتر مصطفی چمران در روستای دهلاویه شهر سوسنگرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا فرجیان اظهار داشت: هر ساله در آستانه 31 خرداد ماه سالروز شهادت دانشمند دکتر مصطفی چمران، آیین باشکوهی در روستای دهلاویه در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان و محل شهادت این بزرگمرد برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که این برنامه به منظور ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: برای برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند بزرگ شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در همین رابطه توضیح داد: آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران روز پنجشنبه 27 خرداد ماه 1395 همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور برنامه ریزی لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه، نشستی با حضور مدیران نهادها و دستگاه‌های مختلف در محل استانداری خوزستان صورت پذیرفت که قرار شد که همه اعضاء ستاد اجرایی مراسم با تمام ظرفیت خود پشتیبانی و همکاری لازم را انجام دهند.

فرجیان اضافه کرد: برای تسهیل در رفت و آمد علاقه مندان به شرکت در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه تدابیری اندیشیده شد.

وی عنوان کرد: افرادی که مایل هستند در این برنامه معنوی حضور یابند می‌توانند با از اتوبوس‌هایی که به همین منظور در اهواز تدارک دیده شده استفاده کنند و خود را به دهلاویه برسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: به زودی محل دقیق استقرار اتوبوس‌ها برای حضور مردم در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی می‌شود تا اقشار مختلف مردم بتوانند از آن استفاده کنند و در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، دهلاویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.