شیراز؛

اخاذی از اتباع خارجه

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری سه سارق اخاذ در شیراز خبر داد كه تحت پوشش مامور پلیس آگاهی اقدام به اخاذی از افاغنه می كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدند سه نفر با یك دستگاه خودرو پژو 405 تحت پوشش مامور اقدام به اخاذی از افاغنه می كنند.
وی ادامه داد: این افراد در باغ های واقع در اطراف شمال شهر شیراز سوژه های خود را كه عمدتا" افاغنه بودند انتخاب و با غصب عنوان مامور به بهانه های متخلف اقدام به اخاذی مبلغ 2 تا 20 میلیون ریال از آنها می كردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی هر سه نفر اخاذ شناسایی و پلیس برای دستگیری آنها وارد عمل شد.
سردار گودرزی گفت: در یك عملیات منسجم خودرو این سه اخاذ مامورنما شناسایی و زمانی كه قصد متوقف كردن آن را داشتند، متهمان اقدام به فرار كردند كه پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو آنها متوقف و هر سه نفر در حالی كه قصد درگیری با ماموران را داشتند، دستگیر شدند.
وی خاطر نشان كرد: از این سه اخاذ به نام های "م – ز"، "س- ز" و "الف – ح" تا كنون سه فقره اخاذی با غصب عنوان مامور كشف شده است.  

انتهای پیام/ن



برچسب ها: اخاذی ، اتباع ، خارجه ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار