شیراز؛

سرمایه گذاری کره ای ها برای ساخت بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سرمایه گذاری 2 شرکت کره ای برای ساخت و تجهیز بیمارستان 1 هزار و 300 تختخوابی در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی ایمانیه با اشاره به سرمایه گذاری دو شرکت کره جنوبی در شیراز برای ساخت و تجهیز بیمارستان یک هزار و 300 تختخوابی، گفت: برای این طرح 85 درصد فاینانس گرفته می شود و 15 درصد نیز از محل منابع دانشگاه هزینه می شود.
وی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد تخت های بیمارستانی و جایگزینی تخت های فرسوده در استان فارس، افزود: چندین بیمارستان در حال ساخت در استان وجود دارد که پس از تکمیل آن شاخص تخت بیمارستانی به ازای هر 1 هزار نفر به بیش از 2.5 می رسد.
او ابراز امیدواری کرد: زیرساخت های حوزه بهداشت به ویژه خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت تا پایان امسال تکمیل شود و کمبودی از این نظر در استان فارس وجود نداشته باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تا پایان امسال، باید حداقل 90 درصد از مراکز بهداشت و 90 درصد از پرونده های الکترونیک سلامت برای مردم تکمیل شود و نیز 90 درصد از بیماری های واگیر مانند دیابت و فشار خون که بسیاری از مردم از ابتلای خود به این بیماری ها اطلاعی ندارند، کشف و شناسایی شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار