ایلام؛

عقلانیت با تکیه بر ظرفیت استان به توسعه ایلام کمک می کند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: عقلانیت با تکیه بر ظرفیت استان به توسعه ایلام کمک می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزایی در شورای اداری استان ایلام اعلام کرد: قابلیت ها و ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف استان داریم اما نمی توانیم با کلنگ زنی در طرح های مختلف هم منابع ملی را اتلاف کنیم و هم با طولانی شدن طرح ها نتیجه ای عاید مردم نشود.
میرزایی اضافه کرد: می توانیم در طول چهار سال با همفکری و همکاری برای توسعه استان گام های محکمی برداریم تنها هدف مشترک همه ما پیشرفت استان ایلام در همه بخش ها است.
وی افزود: هدف همه ما چیزی جز خدمت به مردم نیست ولی باید بدانیم تنها دلسوزی کردن برای رسیدن به توسعه کافی نیست بلکه بهترین راه رسیدن به هدف، خدمت به توسعه استان است.
میرزایی از استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی خواست که اطلاعات کافی در خصوص طرح ها و پیگیری های لازم در اختیار آنان بگذارند تا نماینده ها با رایزنی و توجیه مقامات عالی کشوری بیشتر بتوانند برای اجرایی شدن طرح ها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه اکنون در کشور با مشکل تولید مواجه نیستیم بلکه با رکود مواجه ایم، خواستار تسریع در زمینه اجرای برنامه های کشاورزی و طرح های در دست اقدام در شهرستان ها شد.
میرزایی اظهار کرد: می توان با کمک گرفتن از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی چند طرح خوب را با مدل مشخص در این استان عملیاتی و اجرایی کرد که زمینه جذب منابع بیشتر را هم دارند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایلام ، عقلانیت ، توسعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.