ایلام؛

بهره برداری از ایستگاه تاکسی مرکزی شهر ایلام

مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: ایستگاه تاکسی مرکزی شهر ایلام با هدف ساماندهی تاکسی ها و مسافربرهای شخصی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علیرضا سروری اعلام کرد: بیش از یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این ایستگاه در محل پارکینگ شهرداری پائین تر از میدان 22 بهمن هزینه شده است.
سروری با بیان اینکه 2خط تاکسی شامل مناطق جنوبی و روستاهای حاشیه شهر ایلام در مرحله این ایستگاه فعال است، افزود: در آینده نزدیک دو خط دیگر نیز در این ایستگاه فعال خواهد شد.
وی اضافه کرد: تاکسی های مسیر روستاهای هفت چشمه، فاطمیه و بانقلان در این ایستگاه مستقر شده اند و بزودی تاکسی های مسیرهای چالسرا و فنی و حرفه ای یا رزمندگان و زمین شهری نیز مستقر خواهند شد.
مسئول اداره ترافیک و حمل و نقل شهرداری ایلام گفت: تا پیش از این تاکسی ها برای سوار کردن مسافران در محدوده خیابان های اصلی شهر توقف می کردند که باعث زشت شدن چهره شهر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می شد.
سروری اظهار کرد: در این ایستگاه همچنین به منظور رفاه حال شهروندان سایبان هایی برای استفاده در سرما و گرما برای مسافران پیش بینی شده است.
وی افزود: این ایستگاه نخستین ایستگاه مکانیزه تاکسی در شهر ایلام است و از این پس در تمامی مناطق شهر ایستگاه تاکسی راه اندازی خواهد شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.