«به توان خدا» گره گشای دغدغه ذهنی نوجوانان است

برنامه‌ای تازه و نو در شبکه کودک و نوجوان که قصد دارد به سوالات و دغدغه‌های ذهنی سنین خاص جامعه پاسخ دهد.

سید جمال مومنیان مجری برنامه «به توان خدا» در خصوص ویژگی‌های خاص این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «به توان خدا» برنامه‌ای تازه در ژانر نوجوانان است که در زمان قبل افطار به پاسخ سوالات و دغدغه‌های افراد در سنین خاص خودش می‌پردازد تا بتواند به بهترین شکل گره‌های ذهنی نوجوانان را باز کند.

وی افزود: سوالاتی که مخاطبان برای ما ارسال می‌کنند در برنامه خوانده و توسط کارشناسان زبده‌ای که با نوجوانان در ارتباط هستند و اشراف خوبی به نوع سوالات آن ها دارند،‌ پاسخ داده می شود.

مومنیان در خصوص دکور این برنامه اظهار داشت: «به توان خدا» به سرعت شکل گرفت و قدری زمان می برد تا جایگاه خود را پیدا کند اما با پیشینه  کاری که تهیه کننده این برنامه دارد، به خوبی می داند که نظر مخاطبان را چگونه به خود جلب کند.

در حال حاضر این برنامه گفتگو محور است و در ادامه شاهد میان برنامه هایی در آن خواهیم بود تا مخاطبان همذات‌پنداری بهتری با برنامه کنند که البته با برنامه‌هایی چون دعای ماه مبارک رمضان و متناسب با محوریت برنامه روبرو هستیم که آن را گسترش خواهیم داد. با توجه به این که مدت زمان این برنامه 20 دقیقه است، تمام تلاشم را می کنم که بیشترین زمان را صرف خواندن سوالات نوجوانان کنم تا اینکه بخواهم زمان را به خودم اختصاص دهم که امیدوارم این برنامه بتواند رویکرد خوبی در حل سوالات مخاطبان داشته باشد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار