اصفهان؛

موج جدیدی از الگوی مطالعه و تفریح در اصفهان راه اندازی می شود

دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط از برگزاری مسابقه کتابخوانی "تفریح من کتاب" با هدف راه اندازی موج جدیدی از الگوی تفریح و مطالعه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی روانان با بیان این مطلب گفت: کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در راستای ارائه الگوی اصیل، متفاوت و خلاقانه در این حوزه اولین الگوی خود را با عنوان "تفریح من کتاب" از ابتدای خردادماه به اجرا در آورده است.
وی اظهار داشت: ارائه کتاب مناسب، شرایط و دریافت آسان و مشارکت دادن عموم شهروندان دراین الگوی تفریح از جمله دغدغه های اصلی این طرح می باشد.
وی افزود: کمیته فرهنگ تفریح و نشاط در اولین دوره مسابقه کتابخوانی "تفریح من کتاب"، با استفاده از پتانسیل طرح کشوری "کتاب و زندگی" اولین دوره خود را به کتاب "رؤیای نیمه شب" نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری اختصاص داده است.
دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط تصریح کرد: این کمیته در نظر دارد در هر دو ماه این طرح را با تمرکز بر روی یک کتاب و همراهی و شرکت مخاطبان و خوانندگان در مسابقه اجرا کند و موج جدیدی از الگوی مطالعه و تفریح را در شهر اصفهان راه اندازی نماید.
روانان ادامه داد: شیوه نامه شرکت در مسابقه کتابخوانی "تفریح من کتاب" شامل مطالعه و پاسخ به سوالات برگه همراه کتاب و همچنین کسب 90 امتیاز از 100 امتیاز ممکن است که شرکت کنندگان به صورت هفتگی در قرعه کشی سراسری مسابقه "کتاب و زندگی" ورود پیدا می کنند.
وی خاطرنشان کرد: نحوه دریافت این کتاب و ثبت نام در طرح از طریق ارسال عدد یک به سامانه 30001595 است که در این طرح کتاب "رؤیای نیمه شب" به عنوان کتاب محوری طرح در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ کتاب "رویای نیمه شب" کتابی جذاب و پر فراز و نشیب از عشق یک پسر سنی به دختری شیعه است که دارای متنی روان، متفاوت و شیوا بوده و خواننده را تا انتهای کتاب با داستان ها و اتفاقات عاشقانه ای همراه می سازد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار