سمنان؛

کمبود نقدینگی به جان واحد های تولیدی و صنعتی

تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان تعطیل و برخی نیز زیر ظرفیت کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد همتیان اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نقش مهمی در رونق و توسعه اقتصاد در استان دارند؛ لذا باید تمام تلاش برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی انجام شود.
وی از تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان خبر داد و گفت: در این کارگروه تلاش می شود تا مشکلات واحدهای تولیدی استان بررسی و راهکار لازم برای حل ان ارائه شود.
معاون استاندار سمنان با اشاره به برخی ظرفیت‌های استان سمنان در بخش صنعتی گفت: استان سمنان دارای  یک‌هزار و ٧٩٢ واحد صنعتی و تولیدی است.
همتیان از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به‌علت برخی مشکلات اشاره کرد و گفت: متأسفانه تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان تعطیل و برخی نیز زیر ظرفیت کار می‌کنند.
وی کمبود نقدینگی را یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان عنوان کرد و گفت: باید برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی حمایت‌های لازم از این واحدها صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان از راه‌اندازی سامانه بهین ‌یاب در استان خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی دارای مشکل می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند تا در اسرع وقت مشکل مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ف
برچسب ها: منابع ، تولیدی ، نقدینگی ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.