شیراز؛

دستبند پلیس بر دستان 13خرده فروش مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری 13 خرده فروش موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن 60 گرم موادمخدر کشف و راننده آن را دستگیر كردند.
وی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل فردی به نام"ع- م"بازرسی و مقدار 5 کیلو گرم موادمخدر از نوع ماری جوانا را کشف و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در عملیات دیگری ماموران موفق شدند در بازرسی از چندین باب منازل خرده فروشان موادمخدر که هماهنگی های قضایی قبلا انجام شده بود، 107گرم مواد مخدر، 184عدد قرص روانگردان و 4 عدد پایپ استعمال موادمخدر را کشف و تعداد 8 نفر از خرده فروشان موادمخدر را دستگیر كنند.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: همچنین ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو پژو 405، کشف مقدار 8 گرم هروئین و دستگیری 4 نفر خرده فروش موادمخدر شدند.
وی همچنین گفت: در مجموع طی 48 ساعت گذشته 5 کیلو و 111گرم انواع مواد مخدر کشف، تعداد 3 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 13 نفر از خرده فروشان مواد مخدر هم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار