شیراز؛

دستگیری سارق اماکن در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: با توجه به وقوع سرقت های متعدد از زمین های زراعی و باغچه ها و اینکه سرقت از جرائمی بوده كه تاثیر عمیقی بر امنیت روانی جامعه داشته لذا پیگیری برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح كرد: ماموران کلانتری شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی، سارق به نام "ر – م" را كه اقدام به سرقت ادوات کشاورزی  می كرد شناسایی كردند.
فرمانده نیروی انتظامی كازرون افزود: در بازرسی از آن محل، علاوه بر دستگیری سه نفر  که در حال استعمال موادمخدر بودند، مقداری اموال مسروقه شامل یک عدد لوله ۳ اینچ، یک عدد نبشی بزرگ، 3 متر لوله، دو عدد مته دریل بزرگ، 4 عدد بست داربست، یک عدد جعبه آچار با وسایل، مقدار زیادی انواع کابل، دو عدد پیک نیک، یک عدد اتو لوله، یک عدد پرژکتور، یک عدد سیم بکسل، یک عدد موتور جوش، یک عدد آچار تلمبه بزرگ، مقدار زیادی انواع لوله و اتصالات کشف كردند.
سرهنگ رزمجویی اظهار كرد: با دعوت از مالباختگان تعدادی از اموال توسط آنان شناسایی شد و  تلاش برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.
وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی خود اقرار و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار