ساری،

خریداری 129 واحد مسکونی در حریم رودخانه در هفت شهرستان مازندران

129 واحد مسکونی در حریم رودخانه در هفت شهرستان مازندران پارسال خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اهمیت لایروبی، تعریض ابنیه، جابجایی پل در کاهش خسارات ناشی از باران‌های سیل آسا گفت : 129 واحد مسکونی پارسال در حریم رودخانه در هفت شهرستان مازندران خریداری شد.

علی اصغر احمدی افزود: 500 واحد مسکونی حادثه‌خیز دیگر در حریم رودخانه ها شناسایی شد که با تامین اعتبار خریداری می شود.

وی گفت : رودخانه‌های بزرگ استان مانند هراز ، سه هزار و دو هزار، تالار، بابلرود، تجن رود و نکارود شناسایی نقاط حادثه‌خیزدر دست بررسی است تا و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی افزود: مدیریت شهری فضای خریداری شده به شهرداری و در روستا به دهیاری محول شده تا این فضا باید ساخت معابر حاشیه رودخانه و ایجاد فضای سبز اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: برای هر گونه حوادث در استان آمادگی داریم اما باید پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم و با اقدام به موقع از میزان خسارت‌‌ها بکاهیم.

علی اصغر احمدی افزود: مهم‌ترین راهکار، برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌ساز و حادثه خیز رودخانه‌های استان و بررسی پل‌ها است.

وی گفت: بارش باران بهاری در روزهای گذشته در استان به دلیل آنکه به صورت نم بوده و رگباری نبوده است، هیچگونه خسارتی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.