آبادان؛

جابجایی بیش از 10میلیون مسافربه خلیج فارس توسط کشتیرانی والفجر

کشتیرانی والفجر تاکنون 10 میلیون مسافر را درخلیج فارس جابجا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر گفت: این شرکت خط مسافری خرمشهر - بصره را از 1393 راه اندازی کرده و تاکنون بیش از 10 میلیون مسافر را در خلیج فارس بدون هیچ سانحه ای جابجا کرده است.

منصور اسلامی افزود: به منظور تامین رفاه حال زائران ایرانی شناورهای شرکت والفجر بارها با وجود تعداد کم مسافر، سفرهای خود را در مسیر خرمشهر - بصره و خرمشهر - کویت به صورت منظم انجام داده اند.

وی بر ارائه خدمات مناسب دریایی به مسافران این شرکت در مسیرهای مختلف در خلیج فارس تاکید کرد و گفت:شرکت والفجر حدود 30 سال در جابجایی مسافران دریایی فعالیت دارد و تنها هدف این شرکت از ادامه سفرهای دریایی، حفظ ارتباط دریایی ایران با کشورهای همسایه در خلیج فارس است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به لغو سفر دریایی این شرکت از خرمشهر به بصره در روز 16 خرداد ماه، افزود:بر خلاف انتظار ما شناور والفجر در این روز تنها 11 مسافر داشت و با لغو این سفر مسئولان شرکت در خرمشهر تلاش کردند این 11 نفر را با خودرو مناسب به مرز شلمچه منتقل تا مسافران از این مرز به بصره سفر کنند.

شرکت کشتیرانی والفجر روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از خرمشهر به بصره عراق و بالعکس و روزهای شنبه و چهارشنبه از خرمشهر به کویت و بالعکس از پایانه بندر خرمشهر سرویس دریایی دارد و این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی امسال نیز بیش از 24 هزار مسافر را در مسیرهای مختلف دریایی در خلیج فارس جابجا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.