ایلام؛

بیش از هشت میلیارد ریال برای تکمیل جاده لومار به کارزان هزینه شد

رئیس اداره راه و شهرسازی سیروان از اتمام پروژه واریانت سفید خانی جاده لومار به کارزان به طول یک کیلومتر و با هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ذوالفقار فولادی اعلام کرد: پیچ سفید خانی در این جاده از نقاط پر حادثه شهرستان محسوب می شد و برای رفع این نقطه حادثه خیز و کاهش تصادفات و صدمات جاده ای، بهسازی آن در سال 94 آغاز شد.
فولادی اضافه کرد: با همکاری مسئولان راه و شهرسازی استان  و صرف هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال این طرح به طول یک کیلومتر بهسازی و تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد.
وی یکی دیگر از اقدامات حوزه راه در سیروان را با هدف کاهش سوانح رانندگی و تلفات جانی، ایجاد و تعریض پل ها در مسیر جاده لومار به ایلام عنوان کرد و افزود: 40 دهنه پل با هشت میلیارد ریال اعتبار در این مسیر تعریض و یا ساخته شد.
فولادی اظهارکرد: در طول سال نگهداری راه ها شامل زیر سازی، لکه گیری، آسفالت، تعمیر و تجهیز ماشین آلات،تعمیرات ابنیه به طور مستمر صورت می گیرد و هدف اصلی افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی و ترافیک روان در جاده ها است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.