ایلام؛

برگزاری کنگره زائران اربعین حسینی (ع) باشکوه تر از همیشه

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با مانع تراشی سعودی ها برای حضور حجاج ایرانی در آئین حج تمتع، برگزاری کنگره اربعین حسینی (ع) امسال با شکوه و گسترده تر از سال های گذشته برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسین کلانتری در نشست ستاد اربعین استان که با حضور مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی کشور برگزار شد، اعلام کرد: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را برای جهان و جهانیان دارد.
کلانتری با تاکید بر لزوم تلاش برای مهیا سازی امکان میزبانی مناسب میلیونها زائر اربعین حسینی اضافه کرد: پارسال اقدام های خوبی در حوزه های راه، آب، برق و روشنایی جاده، تاسیسات زیر بنایی و افزایش امکانات پایانه مرزی مهران انجام شد اما باز هم اقدامات زیادی وجود دارد که باید انجام شود.
وی با اشاره به نقش محوری مردم در خلق این حماسه بزرگ افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا امکان فعالیت مردم و بخش خصوصی در خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) بیش از پیش فراهم شود.
معاون استاندار ایلام با اشاره به لزوم تسریع در ساماندهی محل پارکینگ خودروها در این ایام اظهار کرد: برای انجام این مهم تمامی دستگاه های مرتبط تا اوایل تیرماه موظف هستند تا نظر شفاف و کتبی خود را به همراه ذکر دلایل ارائه کنند.
وی به مشکلات ترافیکی محور مهران - ایلام هنگام بازگشت زائران به کشور در مرز مهران اشاره کرد و گفت : اگر چه مشکل اصلی در این خصوص عرض کم جاده است اما می توان با حداقل امکانات تلاش کرد تا اتفاق های سال گذشته در این خصوص تکرار نشود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.