برات زاده :برای مسابقات جهانی آلمان آماده می شوم

قهرمان سنگنوردی کشورمان گفت: برای رقابتهای سنگنوردی قهرمانی جهان که 22 مرداد سال جاری در مونیخ برگزار می شود، آماده می شوم.

برات زاده :برای مسابقات جهانی آلمان آماده می شومعلی برات زاده ملی پوش سنگنوردی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛افزود : مسابقات جهانی سنگنوردی از 22 تا 24 مرداد 95 در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد و خود را برای حضور قدرتمندانه  در این رقابتها آماده می کنم وبیشتر تمریناتم را در با شگاه پیام تهران انجام می دهم .

وی تصریح کرد :به تازگی از مسابقات جهانی اتریش برگشتم متاسفانه نتوانستم مدالی کسب کنم و از عملکردم در این رقابتها راضی نیستم اما تلاش میکنم در مسابقات بعدی نتایج بهتری به دست آورم همانطور که می دانید اروپا مهد سنگنوردی دنیاست وسطح کیفی مسابقات آن خیلی بالاست.
برات زاده درادامه گفت :در نیشابور به دنیا آمدم واز سال 76 زمانی 11 سال بیشتر نداشتم که وارد سنگنوردی شدم ودر کارنامه فعالیت هایم 4 مدال آسیایی (3مدال طلا و1مدال برنز)و2مدال طلای جهانی (مدال طلای مسابقات  سنگنوردی آتش نشانان جهان 2010 کره جنوبی وطلای مسابقات جام جهانی 2016 چین ) را به گردن آویختم .

وی عنوان کرد:مدتی است ساکن تهران هستم واز سال 90 مربیگری این ورزش را انجام می دهم وتجربیاتم را در اختیار شاگردانم قرار می دهم .
برات زاده تاکید کرد:بنده که در بولدرینگ فعال هستم سفرهای زیادی برای انجام مسابقات به کشورها داشتم واز این طریق این بخش سنگنوردی کشورم رابا ثبت رکوردهای بالا ارتقاء می دهم .

وی اضافه کرد:سنگنوردی ایران روبه جلو حرکت می کند ،در بخش سرعت با  سنگنوردان دنیا رقابت می کنیم دربولدرینگ هم کارهای خوبی صورت می گیرد اما در سرطناب عقب هستیم.

برات زاده اشاره کرد: در سگنورد قهرمانانی نظیر رضا علی پور و مهدی علی پور وبنده هستیم که در مسابقات جهانی رکورد ایران را ارتقاءمی دهیم وبرای کشورمان افتخار به دست می آوریم .


وی در پایان خاطر نشان کرد:با وجود اینکه در این ورزش مشکل مالی را همیشه  احساس می کنم اما به خاطر هدفم وعلاقه ای که به سنگنوردی دارم آنرا ادامه می دهم  .

انتهای پیام/
 
 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار