آغاز جام جهانی فوتسال و نگاه ایرانی ها به عملکرد تیم اول آسیا

هشتمین دوره جام جهانی فوتسال به میزبانی کلمبیا و با حضور 24 تیم از پنج قاره جهان در کلمبیا برگزار خواهد شد.

فوتسال ////دارایی///کار نشودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نظر مسئولان کمیته اجرایی فیفا برای میزبانی جام جهانی 2016 بهآمریکای جنوبی کشیده شد تا کلمبیا میزبان هشتمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال باشد و این تصمیم  ماه مه سال 2013 ضمن برگزاری نشست کمیته اجرایی فیفا اتخاذ گردید و اعلام شد.
 
کلمبیا در 6 شهر بوگوتا، ویلاویسنسیو، بوکارامانگا، کاکوتا، ایباگ و نیئوا، میزبانی رقابت های جام جهانی را بر عهده گرفته است.

 
برزیل اولین کشور از منطقه آمریکای جنوبی است که در سال 2008 میزبانی جام جهانی فوتسال را به عهده داشته است و حالا کلمبیا دومین کشور آمریکای جنوبی است که میزبان جام جهانی فوتسال را بر عهده گرفته است، البته این کشور سابقه برگزاری جام جهانی زیر بیست سال را در کارنامه خود دارد.
 
 
جام جهانی 2012 با قهرمانی برزیل به پایان رسید.فینال این رقابت ها به مصاف برزیل و اسپانیا مربوط می شود در دیدار رده بندی هم دو تیم ایتالیا و کلمبیا به مصاف هم رفتند.

اما این بار و در سال 2016 برای نخستین بار جام جهانی با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد و نحوه صعود به مرحله بعد کمی بازی ها را حساس کرده تا احتیاط در دستور تمامی تیم ها قرار بگیرد.

این رقابت ها که در شش گروه برگزار خواهد شد و با صعود دو تیم برتر هر گروه و چهار تیم برتری که در رده سوم گروه ها جای گرفته اند پیگیری خواهد شد تا با وجود احتمال صعود تیم سوم از گروه ها بازی ها حساس تر شده ونمایندگان به چالش کشیده شوند.
 
گروه بندی مرحله گروهی جام جهانی کلمبیا 2016
 
گروه A: کلمبیا (میزبان)، پرتغال، ازبکستان، پاناما
 
گروه B: تایلند، روسیه، کوبا، مصر
 
گروه C: پاراگوئه، ایتالیا، ویتنام، گواتمالا
 
گروه D : اوکراین، برزیل (قهرمان)، موزامبیک، استرالیا
 
گروه E : آرژانتین، قزاقستان، جزایر سلیمان، کاستاریکا
 
گروه F : ایران، اسپانیا، مراکش، جمهوری آذربایجان




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار