مرادی:

به زودی وزیر ورزش می شوم

قهرمان و رکورددار دو و میدانی ایران گفت: پس از پایان دوره ورزش حرفه ای ام و در آینده ای نه چندان دور ، وزیر ورزش می شوم.

به زودی وزیر ورزش می شومسجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: مشاور فنی رئیس فدراسیون دو میدانی تازه  آغاز کار است و می خواهم در آینده ای نه چندان دور وزیر ورزش شوم بعد از پایان دوره ورزش حرفه ای هم کارهای اجرایی را شروع خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر  تمریناتم را انجام می دهم قرار است عازم رقابت های جام کازانوف که یکی از مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک است اعزام شوم.

قهرمان 800متر آسیا گفت: خدا را شکر مصدومیتم در ناحیه پا تا حدودی برطرف شده است سعی دارم در کازانوف عملکرد خوبی از خود نمایش دهم.

وی ادامه داد: آمده ام به فدراسیون دوومیدانی تا تغییراتی را در این فدراسیون ایجاد کنم ،استعداد یابی را تا پیش از آمدن کیهانی به فدراسیون دوومیدانی در این چند سال به کلی نابود شده بود، را دوباره احیا کنم.

مرادی گفت: سعی من این است که از جمعیت 80میلیونی ایران ،800 نفر را انتخاب و از بین آنها در نهایت هشت ورزشکار خوب را تحویل جامعه بدهم تا در آینده بتوانند به فدراسیون دوومیدانی در مسابقات آسیایی و جهانی کمک کنند،و سطح توقعات را برآورده سازند.

وی افزود: در این فرصت باقی مانده تا پیش از شروع بازی های المپیک تنها به این فکر می کنم که مشکلات ورزشکاران المپیکی را برطرف کنم، تا از لحاظ فکری،اردویی و مالی هیچ دغدغه ای را احساس نکنند در المپیک ریو درخشان ظاهر شوند.

قهرمان 800متر آسیا گفت: از 20روز آینده مکاتباتی را با مدیران تمام باشگاه های لیگ برتری به عمل می آورم تا در لیگ تیم داری کنند به رشد این رشته در سالیان آتی کمک کنند.

مرادی در پایان یادآورشد: اگر کیهانی رئیس فدراسیون در انجام وظایف خود کوتاهی کند اولین کسی خواهم بود که جلوی وی خواهم ایستاد منتقد سر سخت او خواهم بود.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار