تبریز؛

ساماندهی محوطه شهرک شهید بهشتی

محوطه شهرک شهید بهشتی ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهردار منطقه 6 تبریز از وضعیت محوطه شهرک شهید بهشتی بازدید و دستورات لازم را برای ساماندهی این مجموعه صادر کرد.

در جلسه ی مشترکی که با حضور شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه 6 و هیئت امنای شهرک شهید بهشتی برگزار شد، مسایل و مشکلات این شهرک مطرح شد.

در این جلسه، هیئت امنای شهرک شهید بهشتی مواردی مانند آبیاری، سمپاشی و نگهداری وضعیت فضای سبز، جدول کشی، آسفالت و لکه گیری، رسیدگی به وضعیت ترافیکی ورودی شهرک و به ویژه جمع آوری حصارکشی های غیرقانونی مطالبی مطرح و از شهردار منطقه 6 درخواست کردند نسبت به رفع مشکلات یاد شده مساعدت های لازم انجام شود.

 نادر خیردوست، معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 6 در این جلسه با اشاره به اینکه طی سال گذشته ارزش خدمات عمرانی منطقه 6 در شهرک شهید بهشتی حدود 450 میلیون تومان بوده است، گفت: با مجموع اقدامات عمرانی و نیز خدماتی، شهرداری منطقه 6 طی سال 94 در شهرک شهید بهشتی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه کرده است.

 وی با اشاره به درخواست هیئت امنای این شهرک نسبت به انجام خدمات عمرانی تصریح کرد: با توجه به برنامه بودجه ای مصوب، امسال با اولویت جدول گذاری و خدمات فنی عمرانی برای معابر اصلی، در شهرک شهید بهشتی نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مهدی عربشاهی، مدیر فضای سبز منطقه در خصوص شهرک شهید بهشتی گفت: آبیاری، سمپاشی و رسیدگی به وضعیت فضای سبز این شهرک در حد مسئولیت های قانونی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در این محوطه حدود 9 هزار درخت و پنج هزار متر مربع فضای چمن کاری شده وجود دارد که رسیدگی به تمام این مجموعه بدلیل هزینه های بسیار بالا، بدون همکاری شهروندان غیرممکن خواهد بود.

رحیم حسن پور، مسئول امور شهر خدمات شهری منطقه 6 نیز با اشاره به حصارکشی های غیرقانونی گفت: به زودی با هماهنگی و حکم مقامات قضایی و انتظامی، نسبت به جمع آوری حصارکشی های غیرقانونی و ساماندهی محوطه ی شهرک شهید بهشتی اقدام می شود.

 در ادامه ی این جلسه، سیاوش مکانی، شهردار منطقه 6 به همراه معاونان و مدیران شهرداری منطقه 6 از شهرک شهید بهشتی بازدید کرد.

 مکانی در پاسخ به موارد مطرح شده از سوی هیئت امنای این مجموعه، به عزم مجموعه شورای شهر و شهرداری برای توسعه غرب تبریز اشاره کرد و گفت: حضور شخص شهردار کلانشهر تبریز و اعضای شورای شهر در جمع شهروندان شهرک شهید بهشتی نشان از این توجه دارد.

 وی در پاسخ به موارد درخواست‌های هیئت امنای شهرک شهید بهشتی اظهار کرد: انتظار شهرداری از محلاتی که دارای شورای محلی یا هیئت امنا هستند این است که به عنوان یار و یاور مجموعه ی شهرداری، بسیاری از امورات مختلف از طریق آنها تسهیل گردد.

 وی گفت: برای ساماندهی وضعیت ترافیکی ورودی این شهرک طرحی در حال مطالعه است که در صورت اجرایی شدن آن، بخش مهمی از مشکلات این مسیر رفع و حوادث ترافیکی در آن به حداقل خواهد رسید.

 شهردار منطقه 6 در این بازدید دستورات لازم را برای رفع مشکلات شهرک شهید بهشتی صادر کرد.

 جدول گذاری معابر اصلی، تعمیرات ساختمان نگهبانی ورودی شهرک، رسیدگی به وضعیت آبنمای ورودی شهرک، ساماندهی فضای سبز، آبیاری و سمپاشی درختان و مبارزه با حیوانات موذی، نصب تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای بازی برای کودکان، آسفالت و لکه گیری معابر و نیز ساماندهی مسجد شهرک شهید بهشتی از جمله مواردی بود که شهرداری منطقه 6 بر اساس درخواست اهالی نسبت به حل آنها اقدام خواهد کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار