لرستان؛

فعالیت 14 شرکت های دانش بنیان در لرستان

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان از افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان این استان به ۱۴ مورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمود رضا شاکرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به تعداد شرکت های دانش بنیان لرستان اظهار داشت: تا پیش از این تعداد شرکت های دانش بنیان استان ۱۳ مورد بود که با پیگیری های صورت گرفته این تعداد طی امسال به ۱۴ مورد افزایش یافته است.
 
وی با اشاره به پیگیری برای ایجاد ۱۱ شرکت دانش بنیان در لرستان عنوان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته مجوز ایجاد پنج شرکت دانش بنیان را تا پایان امسال خواهیم گرفت.
 
سرپرست پارک علم و فناوری لرستان از ایجاد مرکز رشد الیگودرز خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد این شهرستان منعقد کرده ایم فضای فیزیکی مورد نیاز برای ایجاد این مرکز رشد توسط دانشگاه آزاد تامین می شود.
 
شاکرمی همچنین با اشاره به ایجاد مرکز رشد دورود بیان داشت: در این راستا تهیه طرح توجیه اقتصادی این مرکز رشد در حال تهیه بوده و با موافقت دانشگاه آزاد دورود این مرکز رشد نیز در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.
 
وی همچنین از ایجاد مراکز شکوفایی، نوآوری و خلاقیت در استان خبر داد و گفت: این مراکز در شهرستانهای کوهدشت، پلدختر و سلسله ایجاد می شوند.
 
سرپرست پارک علم و فناوری لرستان همچنین از اخذ مجوز ایجاد صندوق «خطر پذیر» برای حمایت مالی از طرح های با خطر بالای فناوران استان خبر داد.
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.