لرستان؛

ساخت بزرگترین مسجد لرستان در خرم آباد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: بزرگترین مسجد لرستان در خرم‌آباد به نام آیت‌الله کمالوند با بیش از 10 هزار مترمربع در حال ساخت است


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز  با بیان اینکه بزرگترین مسجد خرم‌آباد به نام آیت‌الله کمالوند با بیش از 10 هزار مترمربع در حال ساخت است، اظهار داشت: مسجد جامع آیت‌الله کمالوند در بنایی به مساحت 10 هزار مترمربع در خیابان انقلاب خرم‌آباد و در بهترین موقعیت دسترسی شهری در حال ساخت است.
 
وی عنوان کرد: ساختمان این مسجد در هشت طبقه شامل، مسجد اعظم در دو طبقه به مساحت یک‌هزار و 600 مترمربع برای خواهران و برادران، مسجد رهگذران خواهران و برادران، فضای برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری با کاربری حسینیه با مساحت 800 مترمربع، دارالقرآن و مرکز آموزش علوم قرآنی به مساحت یک‌هزار مترمربع، سالن برگزاری همایش‌های مذهبی و آئینی مهدیه با تمام امکانات و ... است.
 
خاکباز اظهار داشت: این مسجد دارای مرکز بهداشتی و درمانی خیریه دارالشفاء، دارای بخش‌های مختلف درمانی، مرکز پذیرایی از هیئات‌های مذهبی و عزاداری، رصدخانه و مرکز نجوم اسلامی و مرکز فروش محصولات فرهنگی مذهبی است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: زمین این مسجد توسط واقفان در سال 75 وقف شده بود .
 انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.