کرمان؛

1200خانواده زندانی در کرمان تحت حمایت است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت :یک هزار و 200 خانواده زندانیان نیازمند در استان کرمان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند

1200خانواده زندانی در کرمان تحت حمایت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری استان  ،یدالله موحد در جشن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان اظهار کرد: در سطح کشور 120هزار خانواده زندانی محتاج مساعدت وجود دارد که از میان آنها فقط 47هزارخانواده تحت حمایت قرار دارند درحالی که بیشتر خانواده‌های زندانیان به حمایت جامعه و دولت نیاز دارند.

وی  افزود: غفلت از خانواده زندانیان نیازمند جامعه را دچار خسارت های جبران ناپذیر می کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از خانواده زندانیان به عنوان افراد بی‌گناهی نام برد که در کنار افراد بزه‌کار آسیب جدی می‌بینند در حالی که هیچ دخالتی در بزه یا جرم ندارند.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان  اظهار کرد: بعضی از خانواده زندانیان حتی برای معاش روزمره مشکل دارند و آسیب‌های روانی سختی را متحمل می‌شوند.

موحد یادآور شد: انجمن حمایت از زندانیان از سال 1320با هدف حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت و کم‌درآمد تشکیل شده است و یک هزار و 200 خانواده زیرپوشش انجمن کرمان هستند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.