بارگیری سه پایه مشعل فاز 13 آماده

سه پایه مشعل فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی تکمیل و بارگیری شد.  

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجری فاز 13 گفت :با توجه به اولویت تعیین شده در راه اندازی فازهای گازی پارس جنوبی و نیز آماده نبودن سه پایه مشعل فاز 18 این سازه ساخته شده فاز 13 با انجام اصلاحات و تغییرات مهندسی لازم، آماده نصب در موقعیت فاز 18 است. 

پیام معتمد افزود: این برنامه در راستای پشتیبانی موثرتر از فازهای اولویت دار و با توجه به لزوم نصب همزمان سه پایه مشعل و عرشه فاز 18 از سوی مدیریت ارشد شرکت نفت و گاز پارس اتخاذ شده است تا در سال جاری امکان تحقق تولید از بخش مخزنی باقیمانده فاز 18 فراهم شود.

 وی گفت : تغییرات لازم روی این سازه 480 تنی در مدت کمتر از یک ماه با کار شبانه روزی در شرکت صدرا انجام گرفته به گونه ای که پیشرفت ساخت این سه پایه در این مدت از 83 به صد در صد است.

معتمد با اشاره به مدیریت یکپارچه طرحهای توسعه پارس جنوبی در شرکت نفت و گاز پارس افزود : فازهای میدان گازی پارس جنوبی با توجه به نیازهای خاص به ویژه از نظر مواجهه با برخی محدودیتهای سالهای گذشته، در مقاطع مختلف، زمینه پشتیبانی از یکدیگر به خصوص در کمک به راه اندازی طرح های دارای پیشرفت بیشتر با رویکرد استفاده حداکثری از منابع و منافع میدان مشترک را فراهم آورده اند که فاز 13 در این بخش یکی از طرحهای پیشرو بوده است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.