ارومیه؛

تشییع پیکر پاک یک شهید سپاه در شاهین دژ

پیکر پاک پاسدار شهید صمد بوستانی که در درگیری با نیروهای ضد انقلاب در اشنویه به شهادت رسیده بود، روز جمعه در شهرستان شاهین دژ آذربایجان غربی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پیکر پاک این شهید راه اسلام که  در درگیری با عوامل و گروهک های ضد انقلاب در منطقه نالوس در شهرستان مرزی اشنویه به شهادت رسیده بود، در میان حزن و اندوه مردم شهرستان شاهین دژ در خاک آرام گرفت.

پیکر این شهید در میان شعارهای اقشار مختلف مردم این شهرستان در محکومیت گروهک های ضد انقلاب تشییع و سپس در روستای خلوت، زادگاه این شهید بزرگوار به خاک سپرده شد.

در آیین تشییع پیکر این شهید، مسئولان شهرستان شاهین دژ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهرستان نیز حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان شاهین دژ در این مراسم گفت: امروزه شهادت در راه اسلام و میهن برای رزمندگان اسلام به خارج از مرزهای کشور کشیده شده است و آنها حاضرند جان خود را برای تثبیت نظام و انقلاب فدا کنند.

حجت الاسلام نقی باقری افزود: در هر جایی که ندای لااله الا الله شنیده شود، مسلمان می تواند شهید و دفن شود.

وی اضافه کرد: منافقان و معاندان نظام جمهوری اسلامی که با امکانات و تجهیزات آمریکا، اسرائیل و عربستان اقدام به خرابکاری در داخل کشور ما می کنند، باید بدانند که با پاسخ دندان شکن نیروهای اسلام مواجه خواهند شد.

طبق اطلاعیه نیروی زمینی سپاه در درگیری بین نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، پاسداران نیروی زمینی سپاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل تروریستی شده و در عملیات تعقیب و گریز موفق به متلاشی کردن این گروهک تروریستی شده و 12 نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

در این درگیری چهار نفر از نیروهای سپاه نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.