سخنگوی دولت :

حال خوب دریاچه ارومیه باید مستمر باشد

سخنگوی دولت در ساحل دریاچه ارومیه گفت: با مشارکت مردم و مدیران کارگروه ملی نجات باید این حال خوب دریاچه ارومیه را مستمر نگه داشت .

علی بهادری جهرمی عصر جمعه با حضور در جشنواره فرهنگی، تفریحی و گردشگری دریاچه ارومیه اظهار کرد: دولت سیزدهم با عزم راسخ به دنبال احیای دریاچه زیبا و نمکی ارومیه است و اکنون با دیدن این حال خوب دریاچه باید تلاش‌ها به سمت استمرار این موج‌ها و حال خوب دریاچه ارومیه باشد.

وی ‌ادامه داد: دولت سیزدهم در همه حال پشتیبان مطالبه ملی از دریاچه ارومیه است و امیدواریم در فاز جدید که مرحله نرم افزاری است با مشارکت مردم به صورت جمعی این موضوع آبی را حل کنیم.

جهرمی با بیان اینکه امروز روز جشن در دریاچه ارومیه است افزود: به برکت بارش‌های روز افزون آسمانی و تلاش مردم و مسوولین به هر طریق قانونی که بود توانستیم منابع آبی را به دریاچه ارومیه گسیل کنیم تا شاهد این حال خوب دریاچه ارومیه باشیم.

وی با طرح این سوال که چه می‌شود که نحوه مدیریت موجب احیای یک دریاچه بزرگ‌ می‌شود بیان کرد: یکی از نتایج سفرهای استانی رییس جمهور همین احیای دریاچه ارومیه است که وارد میدان شد و مشکلات و مطالبات مردمی را از نزدیک لمس کرد و ‌دولت را مکلف به احیای آن کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به ملی بودن مشکل دریاچه ارومیه گفت: مساله دریاچه ارومیه دهها سال بود که از تهران مدیریت می‌شد و همین موضوع موجب بی‌جواب ماندن فرایند احیا می‌شد که خوشبختانه با نوآوری دولت سیزدهم، مدیریت احیای دریاچه ارومیه در قالب کارگروه ملی نجات وارد آذربایجان‌غربی شد.

جهرمی اضافه کرد: امروز با مدیریت این کارگروه به دستان استاندار آذربایجان‌غربی و پشتیبانی کامل دولت سیزدهم شاهد حال خوب دریاچه ارومیه هستیم.

جهرمی با تاکید بر مدیریت استانی مشکلات، بیان کرد: امروز شاهد اتفاق خوبی هستیم که با استانی کردن کارگروه‌ها، می‌توان مشکلات ومطالبات مردمی را راحت‌تر و سریع‌تر حل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.