واکنش نوری مالکی به آزادسازی فلوجه

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق ضمن تبریک به مناسبت غلبه بر گروه تروریستی داعش در فلوجه، خواستار افزایش همدلی و وحدت گروههای سیاسی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه السومریه، نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق، با اشاره به پیروزی نیروهای عراقی در فلوجه اعلام کرد: بشارت باد بازگشت فلوجه به آغوش وطن و بیرون راندن داعشی از آن. 

وی افزود: با وجود همه بحران‌ها و چالش‌ها سیاسی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و عراق و مردم آن را هدف قرار داده است اما؛ ما بر سرزمین و اصول ملی راسخ و استوار هستیم.

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق تاکید کرد: دلاوران با شجاعت تمام مواضع را یکی پس ازدیگری آزاد کردند و تلفات و خسارات سنگینی به داعشی‌ها وارد کردند تا تکفیری‌ها را در موصل به محاصره درآورند. آزاد سازی موصل و بیرون کردن جنایتکاران از آن نزدیک است. 

نخست وزیر سابق عراق بیان کرد: این پیروزی را به همه ملت عراق تبریک می‌گوییم و از همه موسسات و نهاد‌ها می‌خواهیم که به آوارگان امداد رسانی کنند و شرایط را برای بازگشت آن‌ها به خانه و دیارشان فراهم کنند تا توطئه‌ای که ملت و وحدت عراق را نشانه رفته بود خنثی شود. 

وی خواستار بازنگری در مواضع و وحدت دیدگاه‌ها و بهره برداری از پیروزی‌ها برای تقویت وحدت ملی شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
عادالجبیر عدی نیست که درباره ایران بخواهد نظر بدهد.شما در باتلاق یمن گیر کردید و این راهم بدانید مارهبری چون خامنه ای داریم که نایب امام زمان است.وجان خودمان رافدای کشور ورهبر خواهیم نمود. پس عادالجبیر مواظب حرف زدنت باش .
آخرین اخبار