احتمال حضور مبعلی در صبای قم

دایی که علاقه زیادی به جذب بازیکنان نفت نشان داده است حال شنیده شده که در فکر جذب مبعلی است .

احتمال حضور مبعلی در صبای قمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی  سرمربی تیم فوتبال صبای قم بار دیگر به جذب یکی دیگر از بازیکنان نفت تهران ابراز علاقه کرده است .

وی تاکنون چند بازیکن نفت را از جمله محمد دانشگر و ارسلان مطهری را جذب کرده است.حالا هم  صحبت از حضور یک بازیکن دیگر نفت در صبای قم است.
دایی که برای لیگ شانزدهم در فکر جذب یک  بازیساز است به احتمال قوی به کسی غیر از ایمان  مبعلی فکر نکند  . شنیده ها حاکی از آن است  که دایی هم برای جذب مبعلی چراغ سبز نشان داده است .
مبعلی ستاره فصل پیش نفت تهران  است که با اتفاق های اخیر دیگر تیمی ندارد  و حال پس از یازده سال بار دیگر با علی دایی روبه رو می شود .
وی  که ابتدا صحبت هایی مبنی بر حضورش در استقلال شنیده می شد . حال پس از بعد از یازده سال  بار دیگر با علی دایی روبه رو می شود البته نباید این نکته رانادیده گرفت که برخورد این دو در یازده سال پیش به هیچ عنوان رویارویی خوبی نبود . دایی که 11 سال قبل بر سر یک تکل از ایمان مبعلی  با او درگیر شد ه بود گفته می شد  عامل نرسیدن مبعلی به تیم ملی و جام جهانی 2006 آلمان شده است  

محمد مایلی کهن همان روزها در برنامه ویژه جام جهانی و بعد از بازی های آن دوره از دایی انتقاد کرد و به آن ماجرا اشاره کرد. دایی سر همان گفته های تلویزیونی مایلی کهن از او شکایت کرد و دعواهای سریالی شان از ایمان شروع شد.

حالا سال ها بعد از ان اتفاق مبعلی به تیم دایی می رود. این انتقال بی شک یکی از مهم ترین اننقال های فصل می شود و باید دید مبعلی که به تازگی رابطه اش با دایی خوب شده  حاضر می شود برای تیمی بازی کند که سرمربی اش دایی است یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار