احتمال انحلال صبا جدی است!

تیم فوتبال صبای قم با شرایط فعلی شانس زیادی برای ادامه فعالیت ندارد.

احتمال انحلال صبا جدی است!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صبای قم هم به مانند دیگر تیم ها شرایط خوبی ندارد و احتمال باقی ماندنش بسیار کم است .

صبای قم که در سال های گذشته شرایط خوبی داشت و توانسته بود نتایج خوبی کسب کند پس از آن که راهی قم شد دیگر نتوانست آن گونه که باید و شاید عمل کند . اگرچه نتایج این تیم از تیم های مشابه اش بهتر بود و مانند پاس از صفحه روزگار محو نشد اما آن گونه که باید و شاید هم نتوانست عمل بکند .

با پایان لیگ پانزدهم بود که صحبت های از حضور حامیان مالی جدید و بازیکنان بهتر بود . به همین دلیل در همان ابتدا صحبت هایی برای جذب بازیکنان صورت گرفت . ولی از آن جایی که حامی مالی گفته شده پشت صبایی ها را خالی کرد شرایط بسیار متفاوت شد  و خیلی راحت شاکله این تیم از هم پاشید .

در حال حاضر و با شرایط فعلی صبا فاصله ای تا انحلال ندارد . زیرا نه حامی مالی دارد و نه ظاهرا کسی علاقه به حمایت از این تیم دارد .

به هرصورت حالا بسیاری از بازیکنان صبا از این تیم جدا شده اند و با بازیکن جدیدی قراردادی هم امضا نشده است . از طرفی هنوز علی دایی قراردادی را منعقد نکرده است . باید منتظر ماند و دید که آیا سرانجام صبایی ها هم مانند برق شیراز و پاس تهران است یا خیر ؟


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار