شرکت هواپیمایی "تای ایرویز اینترنشنال" وارد ایران می شود

شرکت هواپیمایی تایلندی "تای ایرویز اینترنشنال" در نظر دارد تا پروازهای خود را به تهران آغاز کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "بانکوک پست"؛  شرکت هواپیمایی تایلندی "تای ایرویز اینترنشنال" در نظر دارد تا در ماه اکتبر پروازهای خود را به تهران آغاز کند و خط پرواز بانکوک به مسکو، که در روند تغییرات داخلی این شرکت متوقف شده بود را از سر گیرد. 

"شارامپورن جوتیکاتیرا،" مدیرعامل شرکت هوایی تای ایرویز اینترنشنال، در جلسه ای در روز سه شنبه اعلام کرد پروازهای تهران - بانکوک، در تاریخ 1 اکتبر (10 مهر) با 3 پرواز در هفته آغاز می شود. برنامه 4 پرواز در هفته برای مسیر بانکوک - مسکو نیز در تاریخ 1 نوامبر (11 آبان) آغاز می شود.

مدیرعامل این شرکت در ادامه اظهار کرد اطمینان دارد ایجاد مسیر هوایی به این دو شهر می تواند فرصت های جدید بسیاری را برای جذب گردشگران ایجاد کند. این شرکت سال گذشته در طرحی برای ایجاد تغییرات در ساختار داخلی، پروازهای هوایی به مسکو را متوقف کرد.
 
جوتیکاتیرا افزود این شرکت اکنون در موقعیتی قرار گرفته که می تواند تلاش‌های خود را در زمینه گسترش فعالیت ها و افزایش رقابت آغاز کند. وی در خصوص مسیر پرواز تهران-بانکوک اظهار کرد سالانه 250 هزار نفر ایرانی به تایلند سفر می کنند. وی افزود انتظار می رود پروازهای تهران با استقبال خوبی روبه رو شود.

مسیر پروازی بانکوک- مسکو نیز در میان تاجران و گردشگران، متقاضیان بسیاری دارد. 

تای ایرویز امیدوار است تعداد پروازهای آسیایی خود را نیز افزایش دهد و مسیرهای بیشتری را برای مسافران فراهم کند. این شرکت در نظر دارد به منظور دستیابی به هدف خود، 600 نیروی کاری جدید نیز استخدام کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار