اصفهان؛

تعیین نقاط تخلیه نخاله‌های ساختمانی

شهرداری اصفهان، نقاط قانونی تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهر را مشخص کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: شهرداری متولی اصلی ساماندهی این پسماندها است، نقاط مناسبی را در اطراف شهر اصفهان تعیین و به محیط زیست اعلام کرده که برای شهر هم آسیب‌زا نباشد.

مهران شنتیایی نقاط اعلام شده از سوی شهرداری را در محل گودبرداری‌های کوره‌های آجر پزی و کشاورزی در شرق اصفهان و نقاطی در کوهپایه، جاده فرودگاه و زیار اعلام کرد و افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که تنها در نقاط مشخص شده اجازه تخلیه نخاله‌های ساختمانی خود را دارند.

وی تخلیه شبانه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر اصفهان را معضل کنونی این نوع پسماند در شهر اصفهان دانست و گفت: ما نیرو و تجهیزات کافی برای کنترل این امر نداریم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه همه این بیمارستان‌های اصفهان به دستگاه بی خطر سازی زباله‌ها تجهیز شده اند، اظهار داشت: اداره حفاظت محیط زیست به عنوان متولی حفظ و ایجاد امنیت زیست محیطی برای همه موجودات شهر، هر سه ماه یکبار وضعیت صنایع، بیمارستان‌ها و ارگان‌های دولتی و شهرداری‌ها را در باره انواع آلاینده‌ها و پسماندهای زیست محیطی بررسی می کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.