پنج سال معطلی برای انتشار کتاب!

کتاب «تظاهرات حرف‌های اضافه» چهار تا پنج سالی است که در انتشارات سوره مهر در دست چاپ قرار دارد.

حمیدرضا شکارسری، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب جدید خود گفت: کتاب شعر دو زبانه‌ای را قرار است توسط یکی از انتشاراتی‌ها منتشر کنم. این کتاب 70 تا 80 شعر را در بر می‌گیرد و شعرهای آن به دو زبان فارسی و ترکی استامبولی است. 

وی با اشاره به کتاب دیگر خود اظهار داشت: کتاب شعر دو زبانه دیگری را نیز آماده کرده‌ام و کارهای ویرایش آن به اتمام رسیده است. این کتاب مجموعه شعرهای انگلیسی و فارسی را در بر می‌گیرد و تعداد شعرهای آن به 70 تا 80 شعر می‌رسد. هم اکنون منتظر ناشر هستم تا کتاب را برای انتشار به دست وی بسپارم.

این شاعر افزود: کتابم با عنوان «تظاهرات حرف‌های اضافه» چهار تا پنج سالی است که در انتشارات سوره مهر در دست چاپ قرار دارد و پس از طی این مدت منتشر نشده است و هربار این انتشاراتی، انتشار آن را عقب می اندازد. کتابهای دیگری پس از کتابم به انتشارات سوره مهر تحویل داده و منتشر شد. مسئله نوبت در این باره مطرح نیست.این انتشاراتی تکلیف انتشار کتاب را مشخص نمی کند.

شکارسری با اشاره به آنکه کار فنی کتاب «تظاهرات حرف‌های اضافه» به اتمام رسیده است، بیان کرد: یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با انتشارات سوره مهر صحبت کردم و این انتشاراتی بیان کرده بود کتاب به نمایشگاه خواهد رسید اما متاسفانه تا کنون به جایی نرسیده است. با توجه به دو دهه تا دو دهه و نیم که با حوزه هنری همکاری داشتم، از انتشارات سوره مهر  انتظار دارم به مسئله چاپ اثرم رسیدگی کند. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار