زاهدان

باند بزرگ آدم خان در زاهدان منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت : اعضای باند 6 نفره سرقت از منازل، معروف به آدم‎خان در زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرهنگ ملاشاهی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت: پنج نفر از متهمان که تبعه کشور افغانستان بودند، در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی در مقابل مدارک و مستندات پلیس چارهای جز بیان واقعیت نداشتند و به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی در پی ارجاع یک فقره پرونده از کلانتری 16 شهرستان زاهدان جهت بررسی و تحقیقات بیشتر از 6 مظنون به سرقت بلافاصله موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود شکایات متعدد شهروندان مبنی بر سرقت منازل در تعطیلات نوروز و حساسیت بیشتر پلیس نسبت به متهمان بازجویی از آنان وارد مرحله جدیدی شد.

سرهنگ ملاشاهی افزود: متهمان با تشکیل باندی به نام «آدم خان» و با پوشش خریدار ضایعاتی و نان خشکی به درب منازل مردم مراجعه و با اطمینان از خالی بودن منزل و با تخریب درب ورودی وارد منزل شده و اموال و اشیاء گرانقیمت مانند طلا، تلویزیون، گوشی موبایل ،تبلت، وجه نقد را سرقت و با یک دستگاه خودروی پژو اقدام به فرار می کردند.

وی با بیان اینکه با راهنمایی متهمان یک نفر مالخر نیز دستگیر و یک کیلوگرم طلا از آن کشف شد خاطرنشان کرد: در این راستا 18 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار