خاش

کاهش پنج درصدی آسیبهای اجتماعی از اهداف مهم دولت در برنامه ششم است

فرماندار شهرستان خاش گفت: کاهش پنج درصدی آسیبهای اجتماعی و تلاش برای رشد پنج درصدی کشفیات و مبارزه با مواد مخدر از رویکردها و اهداف مهم دولت در برنامه ششم توسعه است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمداکبر چاکرزهی در نشست فرعی مبارزه با مواد مخدر خاش افزود: موضوع مواد مخدر از مباحث مهم کشور و از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب محسوب می شود که به دنبال آن آسیبها و خطراتی در ابعاد مختلف جامعه ما را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: هم اینک مباحث حاشیه نشینی، آسیبهای اجتماعی، رشد طلاق، آمار بالای زندانیان و سایر جرایم به نوعی مرتبط با موضوع مواد مخدر هستند.

چاکرزهی افزود: توجه به مباحث فرهنگی و آموزشی، شناسایی مکانهای پر خطر و آسیب زا، کمک به پیشگیری از وقوع جرم، کمک به رونق مباحث اعتقادی و مذهبی، ایجاد اشتغال و حمایت از معتادان بهبود یافته راههای خوبی برای کاهش آسیبهای ناشی از مصرف مواد مخدر هستند.

حجت الاسلام محمدحسین میری امام جمعه خاش نیز گفت: انسان مومن و مسلمان باید خیرخواه باشد و همگان را از مضرات و آسیبها دور کند.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: مسلمانان و همه جامعه انسانی نباید خود را با مواد مخدر نابود کنند زیرا بر این عقیده هستیم که خداوند به انسان کرامت بخشیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار