ترامپ: انگلیس باید از اتحادیه اروپا خارج شود

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با ساندی‌تایمز از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، یکشنبه از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حمایت کرد. تنها چند روز پیش از برگزاری همه‌پرسی در 23 ژوئن اعلام کرد بهتر است انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود.

ترامپ در مصاحبه با ساندی‌تایمز گفت: «من شخصاً مایل به خروج از اتحادیه هستم. اما من یک شهروند انگلیسی نیستم و این فقط نظر شخصی من است.»

این تاجر میلیاردر همچنین اعلام کرد در صورتیکه به سِمت ریاست جمهوری دست‌یابد، تمایل دارد روابط بین المللی خوبی را با «دیوید کامرون،» نخست‌ وزیر انگلیسی برقرار کند. کامرون پیش از این پیشنهاد ترامپ مبنی بر ممنوعیت موقتی ورود مسلمانان به آمریکا را «تفرقه‌انداز، احمقانه و اشتباه» توصیف کرده بود.

ترامپ در ماه مه گفته بود بهتر است انگلیس به دلیل سطح بالای مهاجرت خارج از اتحادیه اروپا باشد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کمپین حامی ماندن انگلیس در اتحادیه به میزان اندکی جلوتر از کمپین خروج از اتحادیه است؛ اما به طور کلی به نظر می‌رسد رأی‌های این دو کمپین برابرند.

ترامپ که از مادری اسکاتلندی متولد شده، یک روز پس از برگزاری همه‌پرسی برای افتتاح دو زمین گلف به اسکاتلند می‌رود. ترامپ در سخنان خود به بهبود روابط با چین و روسیه در صورت پیروزی در انتخابات اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
واااای چقدر خندیدم . ههههه
آخرین اخبار