همدان؛

کانون‌های مساجد بزرگترین شبکه فرهنگی و هنر دینی کشور است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان همدان کانون‌های مساجد را بزرگترین شبکه فرهنگی و دینی کشور برشمرد.

کانون‌های مساجد بزرگترین شبکه فرهنگی و هنر دینی کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض‌منش در گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شهرستان رزن که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر این که کار فرهنگی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یک شبکه بزرگ فرهنگی در کشور است که به صورت مردمی اداره می شود.


هادی فیض منش افزود: در سال ٩٤مبلغ ٤٢ میلیون تومان به حساب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رزن واریز شد.

وی از مدیران کانون‌ها خواست تا کارکرد اقتصاد مقاومتی، سند چشم انداز نظام، تربیت انسان و عمل به فرامین قرآن را در رأس برنامه کانون‌های مساجد قرار دهند.

فرماندار شهرستان رزن نیز در این گردهمایی با بیان اینکه فرهنگ مانند هوا در جامعه است بر اهمیت آن در همه جنبه های زندگی تاکید کرد.

فتحعلی حسینی گفت: یکی از وظایف مهم مدیران کانون‌ها جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و اشاعه فرهنگ در زمینه های مختلف از جمله فرهنگ اصلاح مصرف آب، فرهنگ کار و ...است.
وی از مدیران کانون‌ها خواست چالش‌های فرهنگی را شناسایی و برای آن برنامه ریزی و اقدام عملی کنند.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن نیز گفت: در ٦٠ کانون فرهنگی و هنری در شهرستان رزن بیش از سه هزار نفر عضو فعال وجود دارند که از برنامه های مختلف آن بهره مند می شوند.

علی سیف یار افزود: در کنار این ٦٠کانون فرهنگی و هنری ٤٥باب کتابخانه نیز در مساجد مستقر بوده و در زمینه فرهنگ کتابخوانی  در خدمت اعضاء هستند.

وی از مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خواست با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم نسبت به اهدا قرآن به کانونهای مساجد که نیاز و درخواست اکثر آنان است، اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.