همدان؛

برگزاری شب شعر قرآنی در همدان

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری شب شعر قرآنی در این استان خبر داد.

برگزاری شب شعر قرآنی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مجید فروتن گفت: اجرای ۱۰ برنامه شعر‌خوانی با همکاری خانه شعر و ادب استان از ۳۱ خردادماه تا ۹ تیرماه در مجتمع شهید آوینی همدان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه جشن رمضان متشکل از چند بخش در همدان با محوریت برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچنین نمایشگاه‌های قرآنی در همه شهرستان‌ها برگزار می شود.

فروتن با بیان اینکه نمایشگاه قرآنی همدان در امامزاده عبدالله(ع) مستقر است که از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا اواخر این هفته ادامه دارد، افزود: ۱۰ نمایش خیابانی با موضوع قرآنی در در میادین و پارک‌های همدان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بیان کرد: همچنین برگزاری ۱۰ جلسه تفسیر قرآن، جلسات قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان و برپایی غرفه هنرهای تجسمی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) در نظر گرفته شده است.

فروتن در ادامه با اشاره به برگزاری شب شعر قرآنی گفت: اجرای ۱۰ برنامه شعر‌خوانی با همکاری خانه شعر و ادب استان از ۳۱ خردادماه تا ۹ تیرماه در مجتمع شهید آوینی همدان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.