گیلان؛

برگزاری محفل انس با قرآن

به مناسبت ماه رمضان، محفل انس با قرآن دیشب در مرکز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت با حضور فرماندهی نیروی دریایی ارتش و جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی در این محفل گفت: وظیفه اصلی نیروهای مسلح دفاع از مرزهای کشور است.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با بیان اینکه مرزهای نیروی زمینی و دریایی و هوایی امنیت را برقرار می‌کند، گفت: اگر امنیت باشد مردم در آرامش هستند و اگر آرامشی نباشد رفاه و آسایش در کشور به وجود نمی‌آید.
وی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه باید خودسازی کنیم و تقویت آمادگی نظامی و ارتقای سطح معنویت از وظایف نیروهای مسلح است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قشر جوان هر چه بیشتر به رفتار خود توجه کند، افزود: دشمن نهایت تلاش خود را برای جنگ نرم به کار می‌گیرد و باید با فرهنگ اسلامی و ایرانی خود با آنان مقابله کنیم.   
فرمانده آموزش تخصص های نیروی دریایی باقرالعلوم رشت هم در این مراسم گفت: باید از موهبت و فرصتی ماه رمضان که خداوند در این ماه به ما داده استفاده کنیم و صبر، مقاومت و ظرفیت خود را بالا ببریم.
امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم با بیان اینکه سعی کردیم فراگیران آموزش مرکز نیروی دریایی ما حداکثر بهره را از ماه رمضان ببرند، افزود: عقیدتی سیاسی با یک برنامه‌ریزی خوب 61 کلاس قرآن را در مجموعه رشت و حسن‌رود برگزار کرد که از این میزان 45 کلاس مربوط به رشت و 16 کلاس در حسن رود برگزار شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.