اهواز؛

جنگل های سردشت دزفول طعمه حریق شد

بخشدار سردشت دزفول گفت: آتش سوزی در سطح 90 هکتار از مراتع و جنگل های این بخش کوهستانی رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود سخایی بیان کرد: ساعت 16 عصر یکشنبه آتش سوزی در جنگل و مراتع بخش سردشت گزارش شد که بلافاصله نیروهای محلی و کمکی به محل حادثه در محدوده روستای بوالحسن بخش سردشت اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به عدم آنتن دهی تلفن همراه در محدوده روستای بوالحسن این آتش سوزی پیش از ساعت 16 در این منطقه اتفاق افتاده و ساعاتی بعد گزارش آن به بخشداری اعلام شد.
بخشدار سردشت به گستردگی این آتش سوزی اشاره کرد و اظهار داشت: این آتش سوزی به گفته برخی منابع محلی به صورت غیرعمد و توسط خودروهای عبوری به وقوع پیوسته است.

سخایی تصریح کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان اعزام خودروی آتش نشان و سایر خودروهای امدادی به این منطقه وجود ندارد لذا نیروهای ارتش، بسیج، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و اهالی منطقه برای مهار آتش وارد عمل شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا این لحظه آتش سوزی مهار نشده و نیروهای کمکی در حال مهار آتش می باشند اذعان داشت: روستای بوالحسن 70 کیلومتر با شهر دزفول فاصله دارد .
بخش کوهستانی سردشت دزفول با 3 هزار و 800 کیلومتر مربع مساحت شامل 2 دهستان و 57 روستا می باشد و بیش از 35 هزار نفر جمعیت دارد.

هفته گذشته نیز حدود 5 هکتار از جنگل های بخش شهیون دزفول در آتش سوخت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.