اهواز؛

احداث 6 مرکز بهداشت روستایی در مناطق مختلف شوش

فرماندار شوش گفت: موافقت احداث 6 مرکز بهداشت در روستاهای محمد صافی، مزرعه، خویس، دوسلق، حمادی و شیخ سعیدی در این شهرستان را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی بیان داشت: عملیات ساخت این مراکز در 1 ماه آینده در این روستاها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در 2 سال گذشته اقدام خوبی در حوزه سلامت شهرستان شوش صورت گرفته است که حاصل تلاش مجموعه اعضای شورای سلامت همچنین پیگیری مجدانه امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

نجاتی از راه اندازی مرکز سونوگرافی و آندوسکوپی با تمام تجهیزات استاندارد در بیمارستان نظام مافی شوش در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: این موضوع یکی از مطالبات به حق مردم و دغدغه مسئولان شهرستان بوده است.

فرماندار شهرستان شوش همچنین از اسقرار پزشک شهری در 5 نقطه شهر شوش خبر داد و اذعان داشت: این پزشکان در مناطق حاشیه ای و محروم شهر شوش به بیماران خدمات ارائه می کنند.

وی همچنین از موافقت صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول در زمینه احداث مرکز بهداشتی شماره 2 شهری شوش خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز در منطقه آخر آسفالت شهر شوش احداث خواهد شد که در این رابطه شهرداری و شورای شهر نیز باید در جهت اختصاص زمین مورد نظر همکاری لازم را به عمل آورند.

رضا نجاتی اظهار داشت: شعار ما در سال جدید محرومیت زدایی از سطح شهرستان با نگاه به مناطق محروم وکم برخوردار که از لحاط بهداشتی، درمانی و خدمات شهری محروم مانده اند، می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضمن پیگیری احداث و راه اندازی بیمارستان جدید در این شهرستان در خصوص نیازها، مشکلات و مطالبات مردم که در حوزه اختیارات ما می باشند کوتاهی نخواهیم کرد.

نجاتی بر رفع مشکل شکستگی و کمبود آب شرب بخش های مرکزی، فتح المبین و شاوور شهرستان شوش تاکید کرد و افزود: تامین آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین مرکز بهداشت شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر رسیدگی جدی به وضعیت فاضلاب منازل مسکن مهر بیان کرد: این موضوع باید سریعا و ظرف مدت 10 روز توسط دستگاه های متولی امر پیگیری شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.