کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: دریک اقدام پیچیده اطلاعاتی انواع کالای قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سردار خرم نیا گفت: روز گذشته در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی محل دپوی چندین فقره محموله کالای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن بالغ بر 100 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اقدام ضربتی ماموران در کنترل و مهار موقعیت قاچاق افزود: با اخذ مجوز قضائی، مواضع قاچاقچیان مورد ارزیابی اطلاعاتی قرار گرفته و با توجه به حساسیت ماموریت و شرایط خاص منطقه اقدام عملیاتی جهت ورود به انبار و محل دپوی کالای قاچاق طراحی و پیاده شد.

سردار خرم نیا بیان کرد: با توجه به انجام کار اطلاعاتی در این ماموریت بدون کمترین تلفاتی تمام اجناس و کالاهای موجود در انبار توقیف و با پیوستن نیروهای کمکی بدون فوت وقت به مقصد ستاد فرماندهی بارگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان کرد: کالاهای مکشوفه در این ماموریت بیشتر پارچه، البسه، سیگار، چای، لوازم خانگی، لاستیک ماشین‌های سنگین و مقادیر قابل توجهی خشکبار است که در 5 دستگاه کشنده تریلر، 2 دستگاه کامیون باری و یک دستگاه خودرو وانت تویوتا بارگیری شد.

خرم نیا با اشاره به خارجی و قاچاق بودن کالاهای کشف شده بیان کرد: ارزش ریالی این مقدار کالای قاچاق بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد می شود که با حضور مسئولان استانی تحویل انبار گمرک شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان موفقیت ماموران در کشف این مقدار کالای قاچاق را مهم ارزیابی کرد وگفت: با توجه به حساسیت ماموریت مذکور بار دیگر توان پلیس استان در رزمایش واقعی برای مقابله با قاچاق کالا به نمایش درآمد و موجبات خرسندی مردم و مسئولان استانی شد.

انتهای پیام/م - س
برچسب ها: کشف ، محموله ، کالا ، قاچاق ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.