بیرجند؛

کشف بیش از240 کیلوگرم تریاک و هروئین فشرده درخراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان از کشف 201 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم هروئین فشرده در چهار عملیات در خراسان جنوبی طی 24 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سرهنگ مجید شجاع با اعلام این خبر گفت:مأموران فرماندهی انتظامی استان طی روز گذشته در چهار عملیات جداگانه در شهرستان های طبس ، بیرجند و نهبندان موفق به کشف 201 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم هروئین فشرده از سه دستگاه خودروی سواری شدند که چهار متهم در این رابطه دستگیر شده است .

وی افزود : در یکی از این عملیات ها مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس با دریافت خبری از منابع محلی در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یک دستگاه خودروی 405 را تحت نظرقرار دادند که قاچاقچیان مواد مخدر با اطلاع از حضور مأموران خودرو را رها کردند و متواری شدند که در بازرسی از این خودرو 171 کیلوگرم تریاک کشف شد .

وی گفت:در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد نیز در بازرسی از یک دستگاه سواری ال 90 که راننده آن خود را با عنوان جعلی، کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی کرده بود مقدار 41 کیلوگرم هروئین فشرده کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در دو عملیات جداگانه دیگر در شهرستان های بیرجند و نهبندان 30 کیلوگرم تریاک کشف شد و دو خودور و دو متهم دستگیر شدند .

وی تصریح کرد: در این چهار عملیات دو دستگاه سواری 405 و یک دستگاه سواری ام وی ام توقیف و چهار متهم دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند و با دستور قاضی راهی زندان شدند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.