برانکو: اخلاقم اجازه بحث با کیروش را نمی‌دهد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اخلاقم اجازه بحث و جدل بیشتر را با سرمربی تیم ملی را نمی‌دهد.

برانکو: اخلاقم اجازه بحث با کیروش را نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همایت از تیم ملی ایران مهم ترین مسئله برای من و مسئولان پرسپولیس است. من به طور خاص و ویژه از تیم ملی همایت می‌کنم، موقعی که از ایران رفتم بیان کردم که دوباره باز خواهم گشت ودر خدمت فوتبال ایران خواهم بود و همچنان هم درخدمت فوتبال ایران هستم.

وی در ادامه عنوان کرد:‌ ما بازیکنان را برای خدمت به تیم ملی آماده می‌کنیم بدون باشگاه خوب و با کیفیت نمی‌شود تیم ملی خوب تدارک دید، در پرسپولیس تمام تلاشمان را می‌کنیم که در سطح ایران و آسیا بهتر باشیم.

برانکو تصریح کرد: اگر به خاطر داشته باشید هیچوقت ناکامی را به گردن کسی نگذاشتم، مدیرعامل وبازیکن و داوران وفدراسیون فوتبال را در ناکامی‌ام دخیل نکرده‌ام، من همواره سعی کردم اشتباهات را جبران و بهتر از قبل شوم.

سرمربی پرسپولیس درباره‌ی اینکه درگذشته از کیروش همایت می‌کرد، اما الان رودررو وی ایستاده بیان کرد: بازهم تأکید می‌کنم که همواره سعی کردم دانش و تجربیات خود را در خدمت توسعه ایران بگذارم، من و طاهری قبل از عید نوروز بیانیه‌ای دادیم و قرارداد من به مدت دوسال با اهداف مشخص تمدید شد.

همچنین بازیکنان را برای حضور در تیم ملی آماده کردم و مشکلی در این ارتباط ندارم.

وی درباره اظهارات کیروش مبنی بر اینکه عملکرد ضعیف پرسپولیس را به گردن وی می‌اندازید بیان کرد: بهترین داور و حکم تماشاگران پرسپولیس هستند، آن‌ها در آخرین بازی فصل نشان دادند که تیم محبوبشان را دوست دارند واز نتایج تیم رضایت دارند و تشکر ویژه‌ای از هواداران می‌کنم، ما قسد داریم شادی برد و قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

برانکو تصریح کرد: امیدوارم درفصل آینده خبرهای خوبی برای هواداران داشته باشم من  از یک محیط و تربیت متفاوت به ایران آمده‌ام و تربیت خانوادگی‌ام اجازه نمی‌دهد بیش از این جواب سرمربی تیم ملی را بدهم.

وی درباره نتایج جلسه امروز با طاهری گفت: ما هرروز جلسه داریم و در مورد مسائل مختلف از جمله بازیکنان، تجهیزات و لباس با یکدیگر صحبت می‌کنیم، همچنین سعی می‌کنیم کیفیت تیم وباشگاه را بالا ببریم. تمرینات تیم به تازگی به ورزشگاه جدید منتقل شده است و برای ساماندهی این ورزشگاه صحبت‌هایی در این جلسه مطرح کرد، بهرحال دوره گذر تمام نشده وموضوعات زیادی برای صحبت کردن داریم و حتی تا 11شب جلسات ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کاوه رضایی به استقلال پیوسته است و برای آرزویش موفقیت می‌کنیم و زمان برگزاری اردو اکران هم به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، کی روش ، سر مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
خیلی سالاری مستر برانکو شمااسطوره ای عقابی شیری نباید بامارو پشه واینجور چیزها دهن به دهن بزاری آقای کیروش دراین چند سال به اندازه یک روز مربیگری شما برتیم ملی افتخار کسب نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
واقعا نویسنده این خبر املا رو تک ماده قبول شده. همایت .! منظورت حمایت قسد. .! منظورت همون قصد. .
ای خدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
دمت گرم برانکو با این حرفت یادم به ضرب الامثل افتاد ..... جواب ابلهان خاموشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
اقا قاطی کرده این کیروش...برانکو که باهات خوب بود بنده خدا حالا یه حرف زده...من فکر می کنم دور و بر این اقای کیروش رو افراد خاله زنکی گرفتن از این جور مدل هایی که از کاه کوه میسازن...اصلا حس خوبی نسبت ................ندارم، احتمالا این بنده خدا کیروش رو هیجانی می کنه...
آخرین اخبار