ساری،

کسب سه رتبه اول فرماندهی انتظامی آمل دراستان

فرماندهی انتظامی آمل موفق به کسب سه رتبه اول در میان نیروی انتظامی شهرهای مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم بابیان اینکه در سال 94 براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران فرماندهی آمل توانست با تلاش و پشتکار تمام عوامل در میان نیروهای انتظامی مازندران سه رتبه اول را کسب کند.

وی گفت:کسب رتبه اول در کارنامه یگانی عملکرد سالانه ، کسب رتبه اول در مسابقات قرآنی و کسب رتبه اول در دستگیری عاملان فروش مواد مخدر، خرده فروشان و معتادین را بدست آوردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آمار کشفیات در سال گذشته افزود: افزایش 95 درصدی کشف موادمخدر نسبت به سال گذشته ،افزایش 61 دستگیری خروه فروشان معتادین، افزایش50 درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر، افزایش 50 درصدی متلاشی باندهای تبهکار صورت گرفته است.

سرهنگ گنجیان مقدم با تاکید بر اینکه دستگیری خرده فروشان و تابلودارها تا آخر سال در دستور کارنیروی انتظامی می باشد افزود:برای ایجاد امنیت و پاکسازی خرده فروشان نیازمند به همکاری همه رسانه ها و مردم خوب هستیم که انتظار داریم با برقراری تماس با 110 ما را در این امر یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خصوص کسب رتبه اول قرآنی در مازندران گفت: در مسابقات قرآنی ویژه استانی خانم ساره تیرزاده برنده جایزه ویژه خودرو و 10 نفر کمک هزینه سفربه کربلا را دریافت کردند.

سرهنگ گنجیان با تاکید براینکه امسال شهر آمل به عنوان شهر رمضانی است گفت: عوامل نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان در یک امر جهادی که توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و شهرداری آمل در امرتبلیغات انجام دادند توانستیم در برخورد با روزه خواران نسبت به سال گذشته 100درصد افزایش را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.