یاسوج؛

آب، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مسؤولان شرکت آب و فاضلاب استان تشریح شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نگهدار معادیجو رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آبفای کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در این هفته برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد کرد.
 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر ساله در هفته آغازین فصل تابستان برنامه‌های مختلفی در شرکت‌های تابعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای ترویج مصرف بهینه آب و مدیریت مصرف  آب به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه هفته صرفه‌جویی در مصرف آب امسال با عناوین مختلف نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: سه‌شنبه اول تیرماه نخستین روز این هفته با عنوان آب، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
 
این مسؤول گفت: چهار‌شنبه دوم تیر، آب، رسانه، مدیریت مصرف شرب، کشاورزی، صنعت، پنج‌شنبه سوم تیر، آب،‌ مدیریت و چالش‌های منابع آب زیرزمینی، جمعه چهارم تیر آب،‌ آموزه‌های دینی و ارتقای آگاهی‌های عمومی است.
 
معادیجو بیان کرد: شنبه پنجم تیرماه، آب، محیط زیست و سلامتی همگانی، یکشنبه ششم تیرماه، آب و خانواده و دوشنبه هفتم تیرماه نیز با عنوان آب،‌ قانون و حقوق شهروندی نام‌گذاری شده است.
 
وی تصریح کرد: در هفته صرفه‌جویی امسال نیز که با شعار «صرفه‌جویی حتی به مقدار اندک نیز کارگشاست» نام‌گذاری شده است، برنامه‌های مختلفی توسط شرکت آب و فاضلاب  کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت.
 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از حضور مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب در نماز جمعه شهرهای استان، دیدار با هنرمندان و اهالی رسانه استان و نشست با مسئولین قضایی استان از جمله برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان در هفته صرفه جویی یاد کرد.
 
وی گفت: ارسال پیامک‌های صرفه‌جویی به شهروندان و نصب بیلبوردهای مرتبط با این هفته در سطح شهر نیز در همین زمینه انجام خواهد شد.
 
معادیجو از حضور مدیرعامل و  معاونین شرکت آبفای استان در شبکه استانی دنا به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت در هفته صرفه‌جویی یاد کرد و گفت: در این سری برنامه‌های علاوه بر درج زیر نویس‌های مرتبط با هفته صرفه‌جویی، راهکارهای عملی برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی مصرف بهینه آب نیز ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.