مهدوی:جزو چهارتیم بالای جدول خواهیم بود

مربی فصل گذشته تیم فوتبال مشهد گفت:با توجه به افرادی که در لیست سرمربی تیم جای دارند اگر جذب شوند،شک نداشته باشید جزو چهارتیم بالای لیگ خواهیم بود.

محمدرضامهدوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: من نزدیک به 20سال است که با کاظمی به عنوان بازیکن کار می کنم ، از این بابت خوشحالم که هم چین دوست و برادر بزرگی دارم.

وی افزود: اگر شرایط  تیم فوتبال مشهد از لحاظ حامی مالی مساعد باشد مطمئن باشید جزو چهار تیم بالای جدول خواهد بود، با توجه به افرادی که در لیست سرمربی تیم فوتبال جای دارند اگر جذب شوند، شک نداشته باشید جزو چهارتیم بالای لیگ خواهیم بود.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال مشهد گفت: تاکنون قرارداد فصل گذشته کادرفنی تسویه حساب نشده است، مدیرعامل تیم قول داده است ظرف یک یا 2 هفته جاری به این مشکلات رسیدگی کند،یکی از شرط های ماندن فرهاد کاظمی در تیم فوتبال مشهد تسویه حساب کامل با تیم بوده است.

وی درباره حل مشکل زمین تمرین تیم فوتبال مشهد بیان کرد: شهردار قول همکاری داده است که انشالا مشکلات زمین تمرینی باشگاه را به طور کامل برطرف کند.

مربی تیم فوتبال مشهد گفت: بالاخره مدیران باشگاه برای اشخاصی که روی این نظر داشتند احترام گذاشتند و به خاطر آنها نام تیم را عوض کردند، امیدوارم تغییر نام در فصل جدید لیگ برای باشگاه خوش یمن باشد.

مهدوی در پایان اضافه کرد: سرمربی تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن گمنام از لیگ یک و دو به خدمت گرفته است، همچنان به خرید های خودشان ادامه می دهند، اگر شرایط مهیا باشد چند تن از این بازیکنان در لیگ شانزدهم پدیده خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار