علی عسگری:

دعوای کیروش و برانکو به نفع فوتبال نیست/مسئولان قول تسویه حساب داده اند

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:اختلاف کیروش و برانکو به هیچ عنوان زیبنده فوتبال ایران نیست و تنها به ضرر فوتبال تمام می شود.

حمیدرضاعلی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: بعد از صحبت هایی که با کاظمی سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه داشتم قرار شد یک فصل دیگر در خدمت این تیم باشم.

وی افزود: خدا را شکر تا کنون بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده اند ، در چند روز آینده قرار است چند بازیکن دیگر به تیم ملحق شوند تا با نفرات کامل در اردوی ترکیه حضور پیدا کنیم و چهار بازی تدارکاتی هم در آنجا برگزار کنیم.

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت: تنها به دو دلیل در تیم فوتبال مشهد ماندم: 1-ارادت خاصی که نسبت به کاظمی داشتم. 2- تعصب به مردم دوست داشتنی مشهد.

علی عسگری بیان کرد:امیدوارم با توجه به افرادی که جذب شده اند و بازیکنانی که قراردادشان برای فصل آینده تمدید شده است،بتوانیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم کسب سهمیه آسیایی کنیم.

وی درباره عنایتی گفت: رضا  یکی ار بزرگان تیم است امیدوارم اگر قسمت شد و وی در تیم ماند یک سال فوتبالی خوب را با هم تجربه کنیم و اگر هم به تیم دیگری رفت برای وی در فصل جدید آرزوی موفقیت می کنم البته تمام این ها به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد که در تیم بماند یا که به باشگاه دیگری ملحق شود.

بازیکن تیم فوتبال مشهد ادامه داد: طبیعی است هر مربی دوست دارد بازیکنانش را در اختیار داشته باشد،برانکو مربی پرسپولیس هم  برای اردوی پیش فصل تمام بازیکنان را نیاز دارد،تنها مشکلات با صحبت حل و فصل می شود که به تیم ملی در این برهه زمانی لطمه وارد نشود ،هر 2 مربی حرفه ای هستند امیدوارم اختلافات زودتر تمام شود چرا که این اختلافات برای فوتبال کشورمان مناسب نیست.

علی عسگری در پایان اضافه کرد: متاسفانه با گذشت یک ماه از پایان لیگ برتر مسئولان تیم تاکنون مبالغ فصل گذشته بازیکنان را پرداخت نکرده اند و قول مساعدت داده اند که پیش از اردوی ترکیه با تمام نفرات به طور کامل تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار