نبود حامی مالی و سرانجامِ نامشخصِ کمپین تابستانه ترامپ!

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قادر به جذب حامی مالی نیست.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با اختصاص بودجه ناکافی به کمپین انتخابات عمومی، خود و حزبش را به خطر انداخت.

ترامپ ماه ژوئن را تنها با 1.3 میلیون دلار آغاز کرد. این مبلغ بیشتر برای کمپین انتخاباتی مجلس مناسب است تا انتخابات کاخ سفید. این در حالیست که «هیلاری کلینتون،» رقیب ترامپ از حزب دموکرات بیش از 28 میلیون دلار در ماه مه در این کمپین‌ها هزینه کرده است.

کارکنان ترامپ 70 نفر هستند. این درحالیست که کلینتون از خدمات 700 نفر بهره می‌برد. حتی او پس از ابراز نگرانی متحدان و حامیانش، مدیر کمپین خود را روز دوشنبه استخدام کرد. جالب اینجاست که کمپین ترامپ تا پیش از تأیید شدن نامزدی‌اش در ماه مه هیچ تبلیغ تلویزیونی را پخش نکرد. وی برا تابستان و پاییز نیز هیچ برنامه تبلیغاتی را رزرو نکرده است.

کلینتون و حامیانش فقط در ماه ژوئن 26 میلیون دلار را به تبلیغات علیه ترامپ و پررنگ کردن ویژگی‌های بد وی از جمله اخلاق بد، اظهارات نامناسب و مسخره کردن یک خبرنگار معلول اختصاص دادند.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ در جلب حمایت مالی خوش‌شانس نبوده است. وی در ماه مه تنها 3.1 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و مجبور شده 2 میلیون دلار نیز قرض بگیرد. سخنان ترامپ، تمام تلاش‌ها برای جذب سرمایه را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار