دستگیری دوباره هوش سياه

فرمانده انتظامي جيرفت از دستگيري دوباره "هوش سياه" ، هکر حرفه اي به دلیل سرقت 87 ميليونی از حساب يك شهروند خبر داد.

دستگیری دوباره هوش سياه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ " ماشاالله ملائي " گفت: درپي ارجاع پرونده نيابتي به ماموران پليس فتا جيرفت مبني بر هک اطلاعات كارت بانكي و برداشت غيرقانوني از حساب ‌بانکي‌ شهروندي از سوي سارقي اينترنتي، بررسي موضوع در دستور کار كارآگاهان قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: با بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد سارق فردي سابقه دار است که قبلا نيز به علت سرقت هاي مشابه چندين مرحله توسط کارآگاهان پليس فتا دستگير و روانه زندان شده است.

ملائي افزود: سرانجام کارآگاهان پليس فتا جيرفت با اقدامات شبانه روزي و بهره گيري از امکانات فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم سابقه دار اين پرونده را شناسايي و در عملياتي منسجم وي را دستگير کردند.
وي گفت: اين جوان كه به هوش سياه مشهور شده است در آخرين مرحله پس از رهايي از زندان به سرقت اينترنتي 87 ميليون ريال از حساب بانكي يک شهروند دست زده بود كه به اين عمل خود اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي جيرفت توصيه کرد: براي طعمه قرار نگرفتن در خريد هاي اينترنتي حتي المقدور از صفحه كليدهاي مجازي تعبيه شده در درگاه بانكي استفاده كنيد تا از سرقت اطلاعات شما جلوگيري شود.
وي در پايان گفت: زنگ خطر پليس براي کليه تبهکاران به صدا در آمده و چنان چه افرادي بخواهند از راه هاي ناصحيي کسب مال نمايند پليس با قاطعيت و جديت با آنان برخورد مي کند.

منبع: پلیس فتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۵
خب اصلا کار سختی نکرده
با یه رات کلید هایی که طرف با کیبورد میزنه رو میفرسته به ایمیلت
رمز طرف که اومئ
بعد میری یه درگاه پرداخت میگیری و با کارت طرف خرید انجام میدی
هک وجدان میخواد
ما که داریـــــــــــــــم :-)
آخرین اخبار