آیت الله دری:

مجمع تشخیص مصلحت انقلابی و فراجناحی است

آیت الله دری نجف آبادی درنمازجمعه امروز اراک گفت:مجمع تشخیص مصلحت نظام نهاد انقلابی ویک مجمع قدرتمند فراجناحی است.

آیت الله دری: مجمع تشخیص مصلحت انقلابی و فراجناحی است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه درنمازجمعه امروز اراک با اشاره به انتصاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نهاد انقلابی ویک مجمع قدرتمند فراجناحی است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این نهاد انقلابی متشکل از ۴۰ سیاستگذار و نخبه فکری و سیاسی کشور است که هم قانون اساسی و هم مقام معظم رهبری وظایف سنگینی به این نهاد محول کرده اند.

وی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاور عالی رهبر معظم انقلاب است اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در احکام جدید چندین سیاستگذار با تجربه انقلاب اسلامی را برای عضویت در دوره ششم این مجمع انتخاب کرده اند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام اردوگاه فکری، حقوقی و سیاستگذاری انقلاب اسلامی برای قوت بخشی به تصمیمات نظام است ادامه داد: نظارت بر عملکرد ارکان نظام بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی، انسجام بیشتر بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی , سیاستگذاری برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از وظایف اصلی این نهاد انقلابی است.

وی به هفته گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و هفته دولت هم اشاره و بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگوی خدمتگذاری ایران اسلامی هستند و مسئولان باید سیره این شهدا را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد با جناح بازی سیاسی مسیر توسعه کشور را ناهموار کند تصریح کرد: دولتمردان و نمایندگان ملت عزیز ایران بدانند که رفتار و عملکرد آن‌ها مورد توجه مردم است و باید با تمام وجود برای توسعه و آبادنی کشور در امور داخلی و بین المللی بکوشند.

کودتادی ۲۸ مرداد وحمایت آمریکا و انگلستان جنایتکار از محمدرضا شاه پهلوی در این کودتا، ۳۱ مرداد روز صنایع دفاعی و اینکه اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیرو‌های مسلح و متفکران صنایع دفاعی کشور است و تاکید بر نقش اساسی دستگاه‌های نظارتی در جلوگیری از بروز نارسایی‌ها و فساد از دیگر محور‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بود.


انتهای پیام /ج


نماز جمعه بیست و هفتم مردادماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.