نارضایتی ایپک در خصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی درباره ایران

لابی صهیونیستی ایپک با صدور بیانیه ای، نارضایتی خود را از تصمیم کارگروه اقدام مالی درباره ایران اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) متن بیانیه  ایپک درباره تصمیم کارگروه اقدام مالی در قبال ایران را منتشر کرد.

در این بیانیه ادعا شده است:

"امروز کارگروه اقدام مالی باردیگر بر نگرانی خود درباره فعالیت های تامین مالی تروریستی ایران تاکید کرد و به کشورها هشدار داد که گام های معقول را بردارند تا مبادا در معاملات با ایران مرتکب جرم شوند. 
کارگروه اقدام مالی در کمال تعجب، درخواست خود برای اتخاذ اقدامات متقابل علیه ایران را به مدت دوازده ماه تعلیق کرد و ابراز امیدواری کرد که عملکرد ایران بهبود یابد.

تصمیم کارگروه اقدام مالی تصمیمی خطرناک است. همین ماه گذشته میلادی بود که وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم است. 
وعده ایران به کارگروه اقدام مالی برای بهبود عملکرد این کشور، به صراحت سازمان هایی مثل حزب الله و حماس را که ایران همچنان آنها را تامین مالی می کند، استثنا قرار داده است.
حتی اگر کسی تصور کند که ایران از تامین مالی این سازمان ها دست بردارد، وعده ایران به کارگروه اقدام مالی فقط یک وعده است. نتیجه  این می شود که کارگروه اقدام مالی  از اقدامات متقابل برضد ایران در ازای وعده ای ناقص از طرف بزرگترین حامی تروریسم در دنیا، صرفنظر کرده است.

اجازه دادن به پیوستن دوباره ایران به سیستم بانکداری جهانی درحالیکه بهبود قابل توجه صورت نگرفته است، باعث به خطر افتادن امنیت سیستم می شود و مشروعیتی بادآورده در اختیار تهران قرار می دهد.

آمریکا باید همچنان به بانک های بین المللی درباره مخاطرات معامله و داد و ستد با ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، هشدار دهد. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  همچنان تحت تحریم های آمریکا قرار دارد و هر بانکی که اقدام به معامله با این گروه بکند دست به خطر زده است و ممکن است دسترسی به نظام مالی را از دست بدهد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
باز این نا غلط اضافه ای کردن
آخرین اخبار