اجرای طرح جمع آوری متکدیان و ولگردان در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: مقابله با مواد مخدر, سرقت , نزاع را از اولویت های دادگستری قوچان است که طرح جمع آوری متکدیان و ولگردان در این شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد رمضانعلی آذری در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه در سالن اجتماعات و ولگردان دادگستری قوچان افزودپیشگیری از جرم موجب محدود شدن ان به حداقل رسیدگی میشود, که در حال حاضر مشاهده متکیدیان در سطح شهر به حداقل رسید ,که شاید برخی مردم به دنبال از بین رفتن جرم در همان مرحله اول هستند که در حال حاضر که در حال حاضر مشاوره متکدیان در سطح شهر به حداقل رسیده ولی افراد جدید جایگزین آن اولیه ها شده اند .


وی گفتحکم پرونده در دادگاه بدوی و کیفری صادر و با اعتراض متهم به دادگاه تجدید نظر ارسال شد که پس از صدور حکم دادگاه تجدید نظر به زودی پرونده مراحل و حکم اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه سال گذشته ۴هزار و ۱۷۸ پرونده مصدوم معاینه ای در پزشکی قانون این شهرستان رسیدگی شده است تصریح کرد باکمک خیرین و جشن گلریزان ۱۰نفر از زندانیان جراعم غیر عمد در این شهرستان آزاد شده که در این شهرستان ابتدا سعی به شناخت هویتی مردم و جغرافیای منطقه بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.